Myyntiehdot

VERKKOKAUPAN MYYNTIEHDOT

YLEISTÄ

Bemoresuperfoods.fi -verkkokaupan (jäljempänä verkkokauppa) omistaja on Be More Superfoods OÜ (rekisteritunnus 14335342), joka sijaitsee osoitteessa Toom-Kooli 17, 10130 Tallinna, Harjumaa, Viro. Bemoresuperfoods.fi verkkokauppaa ylläpitää ja tuotteita myy Suomessa M.E.L. Me Oy (y-tunnus 3346655-2), Hirsalantie 11, 02420 Jorvas. Näitä yleisiä myyntiehtoja sovelletaan tavaroiden ostamiseen, jotka perustuvat verkkokaupassa bemoresuperfoods.fi  tehtyihin tilauksiin. Sopimuksen osapuolina ovat tilauksen tehnyt yksityishenkilö (jäljempänä Asiakas) ja M.E.L. Me Oy (jäljempänä Myyjä). Asiakasta sitovat tilauksen tekohetkellä voimassa olevat sopimusehdot, joihin asiakkaan tulee tutustua ennen tilauksen tekemistä. Myyjä pidättää oikeudet sopimusehtojen muutoksiin.

TUOTTEET JA HINNAT

Tuotteiden ja palveluiden hinnat ja ominaisuudet on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä verkkosivulla. Hintoihin sisältyy kulloinenkin arvonlisävero. Arvonlisäverokanta voi vaihdella tilattavan tuotteen tai palvelun mukaan. Ilmoitetut hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai verkkokaupan tuotetiedoissa erikseen ilmoitetun ajan. Alennushinnan kyseessä ollen ilmoitetaan tuotesivulla sekä alennushinta että normaalihinta. Tilattujen tuotteiden hintaan lisätään toimitusmaksu, johon sisältyy arvonlisävero. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Kaikkien verkkokaupassa tarjottavien tuotteiden hinnat ilmoitetaan euroina.

TOIMITUS

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella (emme toimita tuotteita Ahvenanmaalle). Yleisimmät toimitusaikamme ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-7 päivää. Isojen kampanjoiden, kuten alennusmyyntien aikana ja muissa poikkeustilanteissa toimitusaika saattaa kuitenkin venyä. Pyrimme ilmoittamaan pitkittyneestä toimitusajasta aina selkeästi. Myyjä ei ole vastuussa toimituksen viivästymisestä kolmannen osapuolen viivästysten tai ylivoimaisen esteen takia. Toimitusaika alkaa vasta, kun asiakas on saanut toimitusvahvistuksen sähköpostitse. Toimitamme tilaukset Postin välityksellä pakettina, jota voit seurata lähetystunnuksella. Postin noutopisteissä lähetyksiä säilytetään 7 vuorokautta saapumisilmoituksesta. Huomathan tilausta tehdessäsi, että osa Postin automaateista sijaitsee ulkona eikä niiden lämpötilaa ole säädelty, joten tilauksen tuotteet saattavat jäätyä talvella tai lämmetä liikaa kesällä. Ethän valitse ulkoautomaattia tilaukselle, joka sisältää lämpötilan vaihtelusta kärsiviä tuotteita! Tarjoamme asiakkaillemme seuraavat toimitustavat:
  • Toimitusmaksu Postin pakettiautomaattiin tai noutopisteeseen 7,90 €, maksuton yli 69 € tilauksiin.
  • Kotiinkuljetus Postilla 13,90 €.

Postipaketti

Nouto lähimmästä postitoimipisteestä. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Postilta ilmoituksen. Huomaathan, että Postilta ilmoittaa pakettien saapumisista ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla. Paperinen saapumisilmoitus lähetetään vain siinä tapauksessa, jos vastaanottaja ei ole ilmoittanut puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. On siis tärkeää, että tilatessasi syötät ajan tasalla olevat yhteystiedot.

Postin pakettiautomaatti

Hae pakettisi ilman jonotusta lähimmästä Postin pakettiautomaatista silloin, kun sinulle sopii. Saat tekstiviestillä tiedon, kun paketti on noudettavissa. Katso Postin pakettiautomaattien sijainnit täältä. Huomaathan, että tekstiviestin saatuasi pakettia säilytetään pakettiautomaatissa 7 vrk. Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin.

Nouto valitsemastasi Postin toimipisteestä

Hae pakettisi haluamastasi postin toimipisteestä. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Postilta ilmoituksen. Huomaathan, että Posti ilmoittaa pakettien saapumisista ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla. Paperinen saapumisilmoitus lähetetään vain siinä tapauksessa, jos vastaanottaja ei ole ilmoittanut puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. On siis tärkeää, että tilatessasi syötät ajan tasalla olevat yhteystiedot.

Kotiinkuljetus

Paketti toimitetaan kotiovellesi. Tilauksen yhteydessä on tärkeää ilmoittaa puhelinnumero, jotta postista voidaan soittaa ja sopia paketin vastaanottoaika. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, vastaanottajalle lähetetään yhteydenottopyyntöviesti. Paketit jaetaan vastaanottajan osoitteeseen sisälle asti, ulko-oven välittömään läheisyyteen. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen arkisin klo 21 asti. Muilla alueilla lähetykset jaetaan perille klo 14 tai 17 mennessä. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta osoitteesta, vastaanottajalle jaetaan yhteydenottopyyntökortti.  

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan osoitteesta bemoresuperfoods.fi siirtämällä tuotteet ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Kaikki onnistuneet tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Myyjä pidättää oikeuden peruuttaa tilaus tai toimittaa se vajaana, mikäli saldo- tai teknisiä virheitä ilmenee. Mikäli tilattua tavaraa ei voida toimittaa tavaran loppumisen tai muun syyn vuoksi, ilmoitetaan ostajalle asiasta mahdollisimman pian ja maksetut rahat (sis. toimituskulut) palautetaan välittömästi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen lähettämisestä. Mikäli asiakas on tehnyt useampia tilauksia, pidätämme oikeuden yhdistää tilaukset ja toimittaa ne yhdessä paketissa.

MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Bemoresuperfoods.fi -verkkokaupan ostoksista voi maksaa turvallisen korttimaksun vaatimukset täyttävällä kortilla tai verkkopankin kautta. Laskutusvaluutta on euro. Verkkokaupan tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan: Paytrail Oyj, y-tunnus 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830 www.paytrail.com

Verkkopankit ja maksukortit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Pankkimaksuissa käytössä on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. Korttimaksuissa käytössä ovat kaikki yleisimmät pankki- ja luottokortit.  Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta lainkaan verkkokauppamme järjestelmiin. Tuotteiden maksamiseen voi käyttää Myyjän antamaa alennuskuponkia, syöttämällä ao. kenttään Asiakkaalle lähetetyn koodin. Vain Myyjällä on oikeus antaa alennuskuponkeja/-koodeja.

PERUUTUSOIKEUS JA PALAUTUSEHDOT

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Peruuttamisoikeus ei koske yrityksiä tai yhteisöjä ilman eri sopimusta. Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Tavara on pakattava siten, ettei se vaurioidu kuljetuksessa. Tavaran voi palauttaa postitse ja lähetyksestä kannattaa pyytää kuitti, jolla voi osoittaa palautuksen. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
  • nimesi
  • yhteystietosi (osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite)
  • tilausnumero
  • tilinumerosi rahojen palautusta varten
Asiakkaalle palautetaan kauppahinta viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saapumisesta.  Myyjällä on oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes tavara on palautettu tai asiakas on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin, esimerkiksi palautuskuitilla. Maksamme palautettavat maksut samalla maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt.

Palautusosoite:

M.E.L. Me Oy Hirsalantie 11 02420 Jorvas

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen suomi@bemoresuperfoods.com tai postitse: M.E.L. Me Oy Hirsalantie 11 02420 Jorvas Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Verkkokaupan 14 vuorokauden peruutusoikeus ei rajoita kuluttaja-asiakasta vetoamasta virheeseen tämän ajan jälkeen. Mikäli asiakas on saanut virheellisen tai väärän tuotteen, myyjä vastaa virheestä kuluttajasuojalain mukaisella tavalla. Myyjä vastaa virheellisen tuotteen palautuskuluista ja muista kuluttajasuojalain mukaisista pakottavista velvoitteista. Verkkokauppa ei vastaa virheistä, jotka ovat syntyneet tavaroiden ostajalle toimittamisen jälkeen.

VASTUUNRAJOITUS

Myyjä ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

SUORAMARKKINOINTI

Verkkokauppa lähettää uutiskirjeitä ja tarjouksia asiakkaan sähköpostiosoitteeseen vain, jos asiakas on ilmoittanut niin halutessaan syöttämällä sähköpostiosoitteen verkkosivuille ja ilmoittanut haluavansa vastaanottaa suoramainoksia. Asiakas voi milloin tahansa kieltäytyä sähköpostiin lähetettävistä tarjouksista ja uutiskirjeistä ilmoittamalla siitä myyjälle sähköpostitse suomi@bemoresuperfoods.com tai klikkaamalla markkinointiviestiemme lopussa olevaa linkkiä.

REKLAMAATIOT JA RIITOJEN RATKAISU

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (https://www.kuluttajariita.fi/fi/ ) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta www.kkv.fi Riitatilanteissa sovelletaan Suomen lakia ja riitojen oikeuspaikka määräytyy Suomen lain mukaan.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Myyjä käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.  
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop